Ana goes Argentina!

Buenos Aires

Reacties

Reacties

Claire

Hey Ana! Leuke fotootjes! Vooral dat varkentje op de bbq, jeetje.............die Argentijnen zijn echt vleeseters! Heel herkenbaar, lessen volgen in het Spaans en dan in het Nederlands noteren. Heb ik nog steeds hier hoor! Ik mix Portugees dan met het Nederlands......Wij hebben vorige maand een heerlijke vakantie gehad met mijn ouders&Flavio in de Pantanal en heb echt zoooo gelachen. Wanneer komt Tanja ook alweer? Volgende maand toch al? Succes met de studie&de exotische dansjes -;

Ana

Ooh Pantanal lijkt me zooo mooi! Wil ik ook heen! Yep, Tan komt al over drie weekjes, supersnel! Misschien zit er voor mij eind van het jaar nog wel een tripje richting Brazilie in.. dan laat ik het je weten!! Hoe is het verder met jou?

Caitlin

Heej ana, wat leuk om weer met je mee te lezen en kijken op al je "avonturen" haha. Het is bijna alsof ik zelf ook op reis ben ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!